A1.4 BONA PRÀCTICA
Instal·lació d’un espai de tramitació electrònica en el punt d’atenció ciutadana.
Per a millorar l’accés de la ciutadania als serveis municipals a través de l’ús de noves tecnologies i la implantació d’un sistema electrònic de gestió de torns i cita prèvia.
S’implantarà un Sistema de Gestió de Torns, mitjançant l’adquisició de sistemes de programari i maquinari, orientats a la millora del servei d’atenció al ciutadà, gràcies a una plataforma tecnològica moderna i robusta, consistent en un sistema d’administració de cues i torns d’espera amb programari integrat, quioscos d’autoservei (dispensadors de tiquets) i cartelleria digital per a reduir els temps d’espera i millorar l’eficiència. També es posarà a la disposició de la ciutadania una aplicació de cita prèvia.
OBJECTIUS: Amb aquest sistema els ciutadans podran planificar millor la seua assistència a les oficines de caràcter municipal amb la seguretat de ser atés de manera personal i discreta, i en el menor temps possible.
A1.2
Control de presència mitjançant reconeixement facial
Consisteix en la instal·lació d’elements de reconeixement facial per al fitxatge i control de presència dels treballadors municipals, amb nou sistema informàtic de gestió i control de personal (Winplus), així com la instal·lació d’elements de reconeixement facial i control de temperatura per a persones externes que pretenguen accedir a les instal·lacions municipals.
OBJECTIUS:
Establir un mètode de prevenció davant el COVID-19 i control d’aforament.